Beste Brabantse Marketeer Beste Brabantse Marketeer

Jeroen de Punder

Jeroen is een social entrepreneur & ervaren marketeer (één van de weinige Register Marketeers die Nederland rijk is), die zich met ziel en zaligheid inzet om van NLvoorelkaar een succes te maken: Doing business by Doing good! Toen hij erachter kwam hoe moeilijk het was om hulp te vinden voor zijn dochter, heeft hij ervoor gekozen om een succesvolle carrière bij grote bedrijven (o.a. Ricoh en Kwantum) om te ruilen voor het waarmaken van zijn grote droom: ‘Doing good better’: Het voor iedereen makkelijk maken zijn of haar talent in te zetten voor een betere maatschappij.

Het DO GOOD platform NLvoorelkaar (geïntroduceerd door zijn bedrijf Social Care Network, met inmiddels 20 bevlogen collega’s), brengt mensen en organisaties die hulp komen brengen en kunnen gebruiken bij elkaar. Dit platform maken ze via slimme technologie ook voor lokale gemeenten en bedrijven beschikbaar, waardoor ze in 2022 met 70 klanten, 14.000 aangesloten maatschappelijke organisaties en 200.000 deelnemers, meer dan 2,6 miljoen uren vrijwillige inzet hebben gerealiseerd. Met de uitbreiding naar corporate doing good platformen (voor nieuwe klanten als Young Capital en De Volksbank) en de expansie naar het buitenland, is de ambitie om in het jaar 2025 ’10 million hours of impact’ te realiseren.

Zie onze particuliere website en onze zakelijk website en bekijk hier de tv commercial

Er is zelfs aandacht van het koningshuis.

 

LinkedIn