Beste Brabantse Marketeer Beste Brabantse Marketeer

Carlijn Vos

Carlijn heeft bij Blink als Brand Maneger en teamleider marketing en communicatie een leidende rol in het succesvol laden van de missie van Blink: bouwen aan een generatie die met plezier leest, door ontlezing tegen te gaan, o.a. vormgegeven in de lancering van Het nieuwe lezen, een landelijk initiatief dat pleit voor een radicaal andere leesaanpak in het onderwijs. Een missie die Carlijn volledig omarmt en waar ze zich iedere dag hard voor maakt, samen met haar team. Met prikkelende en rake campagnes brengt ze niet alleen leerkrachten in beweging, maar heeft ze ook ouders en kinderen bereikt en gestimuleerd om te lezen. Niet door het gewoonweg promoten van het lezen van boeken, maar door ze te verleiden met nieuwe, verrassende manieren van lezen zoals Blink Zomerlezen en de Blink Wandelverhalen. Carlijn werkt zowel aan de inhoud (strategie) als aan de groei van de organisatie die het de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Met visie, gedrevenheid en leiderschap.

 

LinkedIn

Blink